Skip to content

Brillestel

Du finder et stort udvalg af brillestel hos Stenberg Optik; de moderigtige, de praktiske, de provokerende, de klassiske og de frække brands.

Blackfin

Blackfin er topkvalitets titaniumbriller, der er håndlavet i Italien. Blackfin er briller til dem, der ikke er fortrolige med ordet banalitet, men som ønsker at bære enestående briller med omfattende tekniske evner inden for letvægt og fleksibilitet.

Produceret efter flere produktionsfaser: udtryk for en industriel, men stadig håndværksmæssig arbejdsmetode.

Inspireret af “neomadeinitaly”: en hyldest til det mest solide Made in Italy og dets sande repræsentanter.

Briller designet til dem, der ønsker at se verden fra et nyt synspunkt og fortsætte med at se ud over. Altid.

FLEYE Copenhagen

FLEYE Copenhagen blev grundlagt i 2002 af Annette Estø, Hanne Rosenvold Anderson og Lars Halstrøm. I dag forhandles FLEYE briller hos udvalgte optikere og i førende mode- og livsstilsbutikker i over 30 lande verden over.

FLEYE Copenhagen er en dansk designvirksomhed med en mission om at skabe briller, der både komplimenterer og understreger den enkelte brugers stil og personlighed.

”Vi arbejder med en filosofi og en æstetik, der er baseret på at opbygge tillid og meningsfulde forhold til mennesker omkring os. I vores design blander vi urbane impulser med klassisk enkelhed.”

GUESS

GUESS blev grundlagt i 1981 af Marciano brødrene, som forlod Sydfrankrig i forfølgelse af den amerikanske drøm. Inspireret af en europæisk indflydelse sætter Marciano deres innovative touch på beklædningsindustrien og omdefinerer denim.

Et af deres oprindelige designs var et par stonewashed, slim-fit jeans, 3-zip Marilyn. Bloomingdale’s (stormagasin fra New York, USA) var det første stormagasin til at byde på mærket ved at bestille to dusin jeans. De forsvandt fra hylderne på ingen tid. Dette var begyndelsen på en lang succeshistorie.

Marcianos vision flyttede mærket til nye grænser. GUESS blev et symbol på en ung, sexet og eventyrlystne livsstil.

Gennem årtierne har GUESS inviteret folk til at drømme med sine ikoniske og tidløse reklamekampagner og forvandlet ukendte ansigter til berømte modeller, herunder Claudia Schiffer, Carre Otis, Eva Herzigova, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni og Naomi Campbell.

HUGO BOSS

BOSS Eyewear er det yderste udtryk for elegant æstetik og innovativt design.

Nye kombinationer af højteknologiske materialer og uddybende detaljer understreger den sofistikerede karakter af hver kollektion. Mænds sortiment kombinerer ‘smart’, med høj kvalitet og en funktionalitet der sikrer en behagelig pasform. Sortimentet for kvinder præsenterer subtile feminine former og raffinerede farver, der afspejler en uberørt elegance.

iMAGO

IMAGO er latin og betyder; form, ide, fantasi, silhuet, vision, billede.

Fortællingen starter i 1990, hvor Rainer Laepple overtager agenturet på Imago efter Alfred Gassner. Han åbner sin forretning i en kælder i München-Ramersdorf.
Samarbejde med OGI, Minneapolis begynder i 2001-2002, kontoret er flyttet ud af kælderen og ind i en 880 kvm stor nedlagt landejendom, 30 km syd for München. IMAGO distribuerer nu kollektionerne i Europa, Australien og Afrika.

I 2016 trådte IMAGO ind på det spanske og det danske marked med stor succes.

THOMSEN EYEWEAR

Thomsen Eyewear-mærket blev grundlagt af Morten Thomsen, der har mere end ti års erfaring indenfor detailhandel, engros og design indenfor brillebranchen.
Med rødder i dansk og skandinavisk designtradition værdsætter Morten Thomsen godt håndværk og er inspireret af form, funktionalitet, æstetik og enkelhed.

“Vi kombinerer klassiske stilarter med fortolkninger af det moderne look for at skabe udtryksfulde stel med rene og enkle linjer.” – Morten Thomsen.

Kernen i Thomsen Eyewear består af fem dimensioner, som udformningen af hvert stel skal tilfredsstille:
– Høj Kvalitet
– Komfortabel at bære
– Lette og kraftige
– Farve karakter
– Unikt design.

William Morris

I 1996 oprettede Robert Morris, William Morris London – et selvstændigt firma med et meget engelsk mærke. Målet var at tilbyde designerbriller til alle, der giver fremragende originale designs, der løbende udvikler sig.

Sammen med den kærlighed og stolthed, der går ud på at skabe stel, er det samme niveau af hårdt arbejde, dedikation og personlig service, at hvert medlem af William Morris London-teamet stræber efter at give deres kunder dagligt.

Fra en ydmyge begyndelse til hvad der i dag er et succesfuldt globalt brand, anvender William Morris London personale, agenter og distributører over hele verden.
Efterhånden som markedet er vokset, så har kollektionerne, designene, salgsstedet og alt andet fulgt med. For William Morris London, er det vigtigt at deres filosofi og mærkeattributter forbliver så stærk som de var det for alle disse år siden. I en virksomhedsmættet verden er det “familiens” værdier, der adskiller dem fra ‘de andre’ og det er blandt andet dét deres kunder sætter pris på.

WOOW

WOOW er designet af FACE A FACE holdet og lavet til de unge og dristige. Udtryk i solbriller og optiske stel er altid forbløffende, aldrig diskret.

Med WOW har du lov til at være sjov og fuld af liv. Nyd det gode humør og bliv begunstiget med en cool kombination af London beat og Paris mode.

Back To Top